شاید یکی از همین روز ها...

بی وقفه تنهایم، و تنهایی را می ستایم برای بودنش ،برای آرامشش ، برای اشک های بی کسی اش ، برای ناله های شبانه اش، برای قلم هایی که زد، برای داغ هایی که گذاشت ، برای خاطراتی که مرور کرد ، برای خنده ها و گریه هایی  که به یاد آورد ، برای آغوشی که از من گرفت، برای اینکه لااقل او کنارم ماند و نخی سیگار به یاد خاطراتی که اکنون فقط یک یاد است در خاطری مرده
ریه هایم دیگر طاقت نفس کشیدن ندارند ، آن ها هم می خواهند تنهایم بگذارند
این پاکت هم بزودی تمام می شود به امید رسیدن به پاکت های بعدی و ریه هایم نالان و ناچار تحمل می کنند و مرگ تدریجی خود را آهسته و آرام لمس می کنند و من هم آن ها را با لبخندی مضحک و شکاک همراهی می کنم
دیگر فرصت زیادی ندارم باید بنویسم
باید بنویسم آنچه را که سال ها قلبم را آزار می داد
بنویسم؟
چگونه بنویسم وقتی نوشتن هم جرات می خواهد.
حتی دیگر از نوشتن هم واهمه دارم
شاید همین روز ها شاید اگر ریه هایم، دستانم، ذهنم، قلبم، یاری ام کنند
شاید یکی از همین روز ها...


 محمدرضا



نظرات شما عزیزان:

pirooz
ساعت14:47---3 بهمن 1393
ﺍﻣﺎﻧﻮﺋﻞ ﺩﮐﺎﺭﺕ :

ﺩﺭ ﺳﺮﺯﻣﯿﻨﯽ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺁﻥ ﺗﻔﮑﯿﮏ ﺟﻨﺴﯿﺘﯽ ﺍﺯ
ﮐﻮﺩﮐﯽ ﺻﻮﺭﺕ ﮔﯿﺮﺩ ﺩﺧﺘﺮﺍﻧﺶ ﭘﺴﺮﺍﻧﺶ ﺭﺍ ﮔﺮﮒ
ﺗﺼﻮﺭ ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ ﻭﭘﺴﺮﺍﻧﺶ ﺩﺧﺘﺮﺍﻧﺶ ﺭﺍ ﻃﻌﻤﻪ ...
ﺩﺭ ﺍﻭﺝ ﮔﺮﺍﯾﺶ ﻭﮐﺸﺶ ﺑﺎ ﭘﯿﺶ ﺯﻣﯿﻨﻪ ﺍﯼ ﺁﻟﻮﺩﻩ
ﻋﺎﺷﻖ ﻣﯿﺸﻮﻧﺪ ، ﺑﺪﻭﻥ ﻫﯿﭻ ﺷﻨﺎﺧﺘﯽ ...
ﻋﺸﻖ ﻣﯿﻤﯿﺮﺩ ﻭ ﺍﺭﺗﺒﺎﻁ ﻧﺎﺑﻮﺩ ، ﻣﺮﺩﺍﻧﺶ ﺗﻨﻮﻉ
ﻃﻠﺐ ﻣﯿﺸﻮﻧﺪ ﻭ ﺯﻧﺎﻧﺶ ﻣﺮﺩ ﺳﺘﯿﺰ .


ستاره
ساعت9:33---1 بهمن 1393
قلبم شاید ام صد و سی چهار کوچکی بود
روی زمینه ی مشکی چشمهایت
" که حالا برای خودشان منظومه ای شده اند "
که به چشمت نیامدم !


نيكيييي
ساعت23:07---25 دی 1393
سلام

لايكك لايك

بمنم بسر


شیرین چت
ساعت21:12---22 دی 1393
سلام وبتون فوق العاده است.
من لینک تون می کنم.
عااااااااالیه.


احمد
ساعت11:08---19 دی 1393
سلام وب باحال و خوبی داری تو تبادل لینکت لینک کردم و تو وبلاکم لینک شدی موفق باشی

دختربد
ساعت14:36---18 دی 1393
وقتی لاشیـــــــا دمــــــ بزنن از رفاقــــــــت بدون میخوان به گاتــــــــ بدن با سیـــ ــ ـ ـ ـ ـــا ستــــــــــ

اوکی ولی من راحتم بابدبودنم


hamed
ساعت11:39---14 دی 1393
سلام وب زیبایی داری مرسی از اینکه به من سر زدی. لینک شدی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 11 دی 1393برچسب:, | 23:0 | نویسنده : م.ر |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.